reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Stančík

Martin Stančík

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jeden z miliardy, ktorý celý život hľadal sám seba, a keď si myslel, že je už na konci hľadania , zistil, že sa zmenil a tak hľadá ďalej.Zasvateny FI MU Brno :-) Zoznam autorových rubrík:  politikaSúkromnéNezaradené

reklama

politika

Pozitíva z volieb prezidenta SR 2009

Martin Stančík

Pozitíva z volieb prezidenta SR 2009

Som človek, ktorý sa všade snaží hľadať pozitíva. Vynímkou nie sú ani uplynulé voľby prezidenta. Tak som to postupne skúšal, i keď som sa postupne k tomu čiastočne stal realistom, ktorý si tie pozitíva aj skritizuje:-)

  • 5. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 948x
  • 3
Prosím používajme rozum namiesto papeku!

Martin Stančík

Prosím používajme rozum namiesto papeku!

Dnes som pracoval dlho do noci, a popri práci som si pustil záznam zo slovenského parlamentu, aby som zistil, čo sa u nás doma deje. Musím povedať, že po uplynulých voľbách v ČR cez víkend, som zažil ďalšie sklamanie.

  • 22. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 988x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu